poniedziałek, 20 lutego 2012

po, po, poniedzialek -.-


Hello. : 3
Dzisiejszy dzień był okropny, aczkolwiek nie żałuję że spędziłam go na nauce.
Można powiedzieć że dosłownie cały dzień.
Więc tak, wstałam zjadłam kanapki, umyłam zęby, ubrałam się, etc. , po czym wyszłam do szkoły.
`Szłam sama na sam z myślami, spacerem ze słuchawkami.`
Dzień w szkole minął szybko był dość przeciętny, dlatego go nie opisuję.
Po powrocie do domu zjadłam obiad, szybciutko sprawdziłam facebook`a, i bloga czy pojawiły się jakieś nowe komentarze, trwało to max. 30 min. i od razu do książek, przesiedziałam nad nimi prawie 5 godzin, ledwo ale wytrzymałam, jestem z siebie dumna. Bo jutro mam dwa sprawdziany, z najgorszych przedmiotów, w jeden dzień. Na pierwszej i ostatniej lekcji, zaraz ide spać.
Jestem taka zmęczona.
OJ TAM, są tego plusy, bo POPACZCIE idę wsześniej spać to wcześniej wstaje i się nie spóźniam na pierwszą lekcje, czyli mam dość czasu by napisać sprawdzian.
sie rozpisałam.

GOODNIGHT.

2 komentarze

  1. I have no idea how I get here, but well.. here I am. Coincidence? Hope so. I use a translator to read your blog. Pity that it's so dull. The name of your blog is so accurate! Why do you think that strangers will be intrested in your daily schedule? Instead of that, try to write something interesting, inspiring for others. I'm sure you're capable of that. The world is so beautiful, there are so many fantastic things to describe. It's a challenge. Accept it! I dare you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, I'm glad that this blog can be found in other countries. I know it's a bit boring because so far I think of something interesting. ;)

      Usuń

L0NGLIFE. All rights reserved. © Maira Gall.