niedziela, 29 kwietnia 2012

Niedziela.

 Siemcia. O ile lepiej wygląda niedziela gdy poniedziałek jest wolny.
Wczorajszy dzień spędzony pozytywnie z wariatkami. 
Dzisiejszy również, siedząc na trawie, na byle jakiej łące. 
Śmiejąc się, przewracać, wygłupiać!
Uwielbiam ten stan gdy nie muszę się przejmować niczym.
OHO, ostatnio mam dziwne fazy na sprzątanie pokoju o 2 w nocy. 
Zaczęłam pisać beznadziejną książkę. Może dziś też będę. 
Książka opowiada o dziewczynie i chłopaku którzy poznają się przez internet. 
Ich przyjaźń będzie ogromna, nie wiem co dalej - się okaże. 
Dobra, tyle dziś.



piątek, 27 kwietnia 2012

piąteeeek. : 3

No siema.
Nareszcie zaczął się długi tydzień.
Bo nie idę w poniedziałek do szkoły. 
Tyle że razem z długim tygodniem,
 przyszedł do mnie okropny ból kręgosłupa.
Nie mogę wstawać z krzesła - zajebiście po prostu.
 Jutro chciałam iść w końcu na siatkę ale nie wiem czy coś z tego będzie,
jeżeli ból się utrzyma do jutra - mam nadzieje że nie dłużej. 
Pomijając to że ledwo się ruszam to stwierdzam grill,
 bo ładna pogoda. I kiedyś się trzeba opalić, bo jestem blada.
Nie wiem co ja będę robić przez te dni bez wychodzenia z domu. 

BRAŁABYM :3


czwartek, 26 kwietnia 2012

Czwartek.

Haju,
jutro do szkoły, po co?
Jak by im różnice zrobił jeden dzień więcej.
Emm, nie ma co gadać.
Dzisiejszy dzień spędzony nawet dobrze.
W sumie normalnie - nic specjalnego.
Chyba tylko tyle napisze dziś, nie chce mi się więcej.

środa, 25 kwietnia 2012

omom :3

Hello, i love you.
Zrobiłam nowy nagłówek? 
Fajny? : 3

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Rolki.

Cześć - dziś drugi raz.
Byłam z Kają na rolkach,
robiłam jej zdjęcia, kręciłam filmy.
Bo sama nie jeździłam.
Nie chciało mi się, dodam wam jeden film.
Specjalnie umieszczałam go na YouTube,
bo tu mi się nie chciał wgrać.



AWWWWW♥

HELLO.
Wolne do końca tygodnia, dziękujemy trzecioklasistom. 
Nie miałam czasu przez weekend zmieniać grafiki, 
mam nadzieje że znajdę ten czas  w tym tygodniu.
Poszpanuje wam że nauczyłam młodszą siostre jeździć na rolkach. 
Hahah, porobię jej dziś jakieś zdjęcia, jest strasznie fotogeniczna, cwaniara.
Też sobie dziś może pojeżdżę na rolkach ♥
 : 3


piątek, 20 kwietnia 2012

mrah!

Joł, joł mada faka!
Dzień spędzony pozytywnie w dobrym towarzystwie, 
gra w siatkę, dużo śmiechu.
Najprawdopodobniej jutro będzie lać - więc siedzę w domu.
Tylko w poniedziałek do szkoły a potem wolne. 
Cały tydzień chodzę nie wyspana, trzeba coś z tym zrobić.
Ogólnie to dobrze jest, jak na razie.
Nie wydarzyło się nic okropnego, 
i mam nadzieję że się nie wydarzy w przyszłości. 
Eemm, nawet się ciesze że będzie jutro lać, 
będę mieć czas na zajęcie się blogiem.


środa, 18 kwietnia 2012

HA!

HAJU, ♥.
Szkoła, dom, sklep  < NUDA >
Nie mam co dziś pisać,
w sobotę muszę zmieniać grafikę bloga.
Tak strasznie mi się już znudziła, ehh. 
Myślę sobie co porobić, cholernie nie chce mi się iść jutro do szkoły.
Normalne, brakuje mi czasu na jakiekolwiek wyjścia z domu. 
PRAGNĘ PIĄTKU, chce sobie nareszcie wyjść z domu ze znajomymi. 
Może więcej napiszę w piątek, jutrzejszy dzień będzie pewnie taki sam jak dzisiejszy,
więc nawet mi się nie opłaca pisać posta. 
A i jeśli możecie to lajkować: http://pl-pl.facebook.com/cojakcoalewlosy 


wtorek, 17 kwietnia 2012

Hello, i love you.

Byłam pewna że nie napiszę dziś, a jednak mam czas.
Nie mam pojęcia co napisać!
Jeszcze tylko do piątku, potem poniedziałek i wolne.
Testy gimnazjalne. I mogłaby się kiedyś polepszyć pogoda.
Jutro WF, mam straszne zakwasy. Ale trzeba ćwiczyć, 
nie ma że nie + w czwartek basen i piątek znów WF.
Muszę się wybrać na rolki, może jutro. Albo w piątek. 
Tyle, do jutra : 3

sobota, 14 kwietnia 2012

Cześć, piszę teraz bo nie wiem czy będę mieć czas jutro.
A więc dzisiejszy dzień który miał być spędzony w większej grupie,
około 10 osób został spędzony z dwoma przyjaciółkami. 
Wybrałyśmy się na pizzę i lody. 
Jutro niedziela, nie lubie niedziel.
Fajnie że w poniedziałek nie muszę iść do szkoły,
Nie wiem co myśleć, w sumie to sama nie wiem
czy wierzę czy nie wierzę w horoskop. 
Po prostu często mi się sprawdza, więc wiecie. 
Nie ogarniam sama, siebie!
Trochę chce mi się spać, chyba pójdę.


Sobota.

UMCUMCUMC, nudzi mi się.
OKOK, wiec pisze posta i ide sprzątać.
Za dwie godziny ide na pole ze znajomymi,
a mam burdel w pokoju i nadal siedzę w piżamie, 
CAŁA JA, wszystko na ostatnią chwilę.
Więc dzisiejszy dzień w sumie zapowiada się dość ciekawie. 
Nie wiem co ubrać, super -.- !
W moim horoskopie w który od niedawna nie wiem dlaczego zaczęłam wierzyć
pisze tak: W weekend sprzyja Ci trygon Księżyca,
 który razem z trygonem Wenus użyczy Ci blasku i uroku.
 Samotne Wagi właśnie wtedy będą miały powodzenie w miłości.
AAAAAAAAAA, zwariuje.  
Dobra ide, bo sie nie wyrobie na 14.


 

czwartek, 12 kwietnia 2012

Czwartek.

AWWWWWWWWWWWW♥ 
Dzisiejszy dzień spędzony pozytywnie, 
w dobrym towarzystwie. 
Po szkole poszłam do Kamili, 
siedziałyśmy, śmiałyśmy się, PACZYŁYŚMY na fotke tv,
tyle że nie chodzi o to że my tam siedzimy
`na serio` - bo śmiejemy się z ludzi.
Jadłyśmy lasagne mniam!
Jutro piątek - nareszcie.
Odkryłyśmy też dziwną metodę `hipnozy`,
nie wiem czy można to tak nazwać ale okej.
Chodzi o to że słucha się dziwne dźwięki, 
nie pamiętam jak to się dokładniej nazywa.
Jeżeli komuś zależy to niech pisze w komentarzu,
postaram się wam znaleźć z stronę z tym,
i napisze więcej w następnej notce.
Więc tak słuchasz `te` dźwięki, wybierasz sobie dokładnie jakie chcesz,
jest kilka opcji np. halucynacje, słyszenie dziwnych dźwięków, 
czucie się jak po narkotykach m.i.n Marihuana, czy zwykłe śmianie się,
jak na razie włączyłam sobie krótkie czyli 5 min, normalnie ma 30min.,
ale są też 10 minutowe. Okazało się że już po około 20 sekundach,
zaczęłam się strasznie śmiać, chociaż te dźwięki były okropne i nie śmieszne.
Mój młodszy brat też i to nieźle, ahahahahahaah.
Minusem jest to że na nas zadziałało to tylko za pierwszym razem,
eh już z niedługo zbliża mi się setna notka, muszę coś z tej okazji wymyślić.
Przez ostatni czas dużo zdarza mi się testować, i ogólnie z hipnozą,
więc może będe o tym więcej pisać? Co myślicie? 

wtorek, 10 kwietnia 2012

Wtorek.

OMOMOM, cześć.
Dzisiejszy dzień był męczący.
Najpierw na zakupy, kupiłam sobie strój na basen. 
Ale i tak te zakupy były długie.
A potem poszłam z Kamilą chodziłyśmy po mieście, 
byłyśmy w parku, robiłyśmy słit focie. 
Jest ładna pogoda, ehh aż nie chce myśleć 
że jutro do szkoły - tragedia. 
Jestem pozytywnie nastawiona jak na razie, 
i mam nadzieje że łażenie do szkoły po kilku dniowej przerwie,
mi tego nie zepsuje. Nie mam pojęcia jak ja rano wstanę, 
ale OK jakoś będzie.
Więc byle do soboty, bo zobaczenie się z przyjaciółmi jest
ZAWSZE SPOKO.
Przynajmniej na razie uwielbiam swój horoskop.
Nie ważne dlaczego, motywuje mnie. 
 ♥



poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Poniedziałek Wielkanocny.

Siema,
omomom, dzisiejszy dzień spędzony w towarzystwie Angeliki.
Nie ma to jak siedzieć przed kompem, na fotce TV,
śmiać się z ludzi i robić PARTY HARD LIVE.
Było też kilka słit foci, ale uważam że wyszłam okropnie.
Przez ostatnie kilka dni nie miałam czasu pisać,
awwww♥ jeszcze jutro wolne, jade do sklepu
muszę kupić strój na basen i ogólnie.
Dobra kończe bo późno.

piątek, 6 kwietnia 2012

Piątek.

Cześć,
dzisiejszy dzień spędzony na sprzątaniu.
Wmawiam sobie ciągle słowa: MYŚL POZYTYWNIE.
Jak na razie zadziało, w jednej mało ważnej sprawie.
Motywuje mnie muzyka, bez niej się nie da żyć. 
Chciałabym też życzyć wam wesołych świąt, 
takie skromne życzenia ode mnie.
Co do środy to była spędzona dość ciekawie,
w towarzystwie Kamili i trzech kolegów. 


środa, 4 kwietnia 2012

oh ah.

Hello.
Nareszcie wolne, długo czekałam.
6 dniiiiiiiii ♥
i już prawie mamy święta, 
Może dziś gdzieś pójdę.
Nie wiem, to się okaże.
Jestem zmęczona po dzisiejszym WF'`ie.
Cała lekcja biegania! 
Dobra na razie tyle.

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Poniedziałek.

Cześć, dzień jak zwykle. Jaki może być niby poniedziałek?
Ehh, dobrze że następny będzie wolny! Byle do środy. 
Święta się zbliżają, to dobrze. 
Będzie wolne, może pojadę do Julki? 
Nie mam jakiś szczególnych planów, 
oprócz tego że nie chce zostać oblana w poniedziałek.
Czwartek / Piątek wielkie sprzątanie. 
Dobra tyle, bo ide z kompa. 
NARCIA ♥

L0NGLIFE. All rights reserved. © Maira Gall.