In

99 *-*

Cześć, ogólnie to nudno.
Nie ma co pisać, oprócz tego że mam laptopa. 
Na reszcie, eheheh. Siedzę na Facebook`u zaczepiam się z ludźmi.
Spoko zajęcie nie ma co. 
Byłam na kółku z chemii ledwo ale napisałam, masakra. 
A wydawała mi się taka łatwa na początku roku, miałam cztery.
Teraz raczej trzy, to źle. Strasznie spadłam z ocenami.
Mniam, pije sobie szejka truskawkowego :3
Chyba tyle, w końcu 99 post. :3 
MAŁA ZMIANA NA BLOGU, NIE PACZYĆ NA WYGLĄD, MUSZE OGARNĄĆ 
W NAJBLIŻSZYM CZASIE.


Related Articles

2 komentarze:

  1. O.o już niedługo setny post ;D
    Fajne zdjątko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo trzeba świętować setny post niedługo :D
    Pzdr ; *

    OdpowiedzUsuń

Paula, eighteen Polish blogger.
mydlarzpaula@gmail.com

Google+ Followers