czwartek, 27 września 2012

#136.

ELO, MUSZE JAK NA RAZIE TAK JAK BY ZAWIESIĆ, 
ZEPSUŁ MI SIĘ LAPTOP NIE MAM JAK PISAĆ,
I FEST DUŻO NAUKI.  
WIĘC WRÓCĘ Z CZĘSTSZYMI POSTAMI
 JAK NAPRAWIĘ LAPTOPA.


czwartek, 20 września 2012

eloelo.

JUTRO PIĄTEK, W KOŃCU. ♥
I idziemy do kina na "Jesteś Bogiem".
Uhuhuhuhu chemia napisana chyba dobrze. 
Porobiłam sobie kilka nowych zdjęć. 
I najprawdopodobniej zamawiam sobie Nike Air Max`y z U.S.A. *.*
Mama obiecała mi na urodziny które są już niedługo. 
Dobra lece się pakować i spać bo rano trzeba wstać a jutro bardzo nudne lekcje.



środa, 19 września 2012

chemia.

Siemano, dawno nie pisałam.
A więc jestem chora nie ma co, ale do szkoły łażę. 
Pisze szybkiego posta bo zaraz lece się uczyć - sprawdzian z chemii. 
Dobrze chociaż że posiadam płytę z której się uczę - dzięki temu 
nie muszę spędzać całego dnia nad książkami.
Tylko siedzę sobie i oglądam filmiki lub gram w gry które również uczą.
Chce się jak najszybciej nauczyć żeby chociaż wieczór mieć wolny. 
A ze sprawdzianu potrzebuję przynajmniej 4.
Chcę wieczorem porobić sobie jakieś zdjęcia. 
I muszę zmienić wygląd blog bo znowu mi się nie podoba.
Dobra to tyle, ide sie uczyć siema. 



czwartek, 13 września 2012

siemaneczko.

Dobra a więc zajęłam się wyglądem bloga. 
Dziwnie dalej, no ale ujdzie.
JUTRO PIĄTEK<3
Drugi tydzień dopiero a ja już mam dość szkoły.
I to nieźle miałam się uczyć, a jak na razie to oceny takie same jak w zeszłym roku.
Ogólnie to jest tak sobie. Trochę wspominam słuchając muzyki.
Nie wiem co pisać to chyba tyle, bo przymuliło mnie jak zaczęłam słuchać smutnych piosenek.


sobota, 8 września 2012

LOLOL.

YO! DZIWNY WYGLĄD ZAWSZE SPOKO.
JAK COŚ TO TO JEST TYLKO NA CHWILĘ, 
BO NIE CHCE MI SIĘ ROBIĆ GRAFIKI STRONY.

poniedziałek, 3 września 2012

ELO.

No to po rozpoczęciu roku i znów się zaczeło.
Eh, dobra nie pisze już o szkole.
A więc w sobote po "Męskim Graniu" było genialnie.
Szczerze to najbardziej podobał mi się Ostry.
Moje klimaty ^ ^.
Zajebiście udany wieczór, jak to było zorganizowane - takie imprezy
 można powiedzieć wcześniej widziałam tylko w telewizji.
Jeśli chodzi o muzyke to ujdzie bo nie słucham Brodki, Hey, czy Czesława.
Ahahaha ale i tak się jaram bo byłam w pierwszym rzędzie i jak
Czesiu podszedł w naszą stronę podniosłam jako jedyna z osób obok rękę a on na mnie pokazał <3.
Był też jeden zespół metalowy. - Acid Drinkers. Było takie pogo że tylko przez pół godziny trzymałam się metalowej bramki aby się nie wepchali do przodu, dostałam też z 10 razy z łokcia ale nie ważne.
Mhmm, to tyle.


sobota, 1 września 2012

Siema, pisze szybkiego posta ponieważ znalazłam troche czasu podczas czekania na Angelikę.
Aktualnie jestem gotowa na wyjście, już dziś Męskie Granie, O.S.T.R <33
Można powiedzieć że korzystam z ostatnich dni wakacji, wczorajszy dzień spędzony 
w kinie z Szymonem, Kubą i Kamilą na "Abraham Lincoln - łowca wampirów 3D".
Film fajny, ale bywały lepsze może według mnie warto obejrzeć, ale nie każdemu się spodoba.
L0NGLIFE. All rights reserved. © Maira Gall.