sobota, 7 grudnia 2013

?

Kilka dni temu przypadkiem trafiłam na mojego bloga. Razem z końcem roku szkolnego przestałam dodawać posty, praktycznie o nim zapomniałam. Znajduje się na nim wiele rzeczy z ostatnich kilku lat, co wywołuje masę wspomnień tych pozytywnych, i tych o których wolałabym nie pamiętać. Przeglądając go widzę jak dużo się zmieniło, przede wszystkim jak zmieniłam się ja i osoby które mnie otaczają. I właśnie chyba to sprawiła że szkoda by było gdyby został usunięty. Za dużo dla mnie znaczył. Minęły wakacje - na których poznałam wspaniałych ludzi. A teraz kończy się kolejny rok. Za niedługo święta i to raczej dzięki temu klimatowi mam ochotę na chwilę usiąść przed komputerem i podzielić się z ludźmi tym co u mnie słychać. A więc w końcu doczekałam się weekendu, po tygodniu w którym miałam ładny zapieprz w szkole. A tu złapała mnie choroba, muszę zażyć lekarstwa i mam nadzieje że do poniedziałku trochę mi się polepszy. Nie chce siedzieć w domu tym bardziej że mam jeszcze tyle do napisania. Jak na razie to chyba tyle, bo kłania mi się sobotnie sprzątanie pokoju.

ASK
TUMBLR


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

L0NGLIFE. All rights reserved. © Maira Gall.