In

#march

Marzec zaczął się pozytywnie. W jego pierwszy dzień na dworze pojawiła się cudowna pogoda więc wybrałam się z Natalką na wcześniej umówione zdjęcia. Wieczorem udało mi się pojechać na zakupy, mam dość łażenia po sklepach na bardzo długo. Jednak mimo mojego ciągłego niezdecydowania znalazłam kilka rzeczy. Niedziela była leniwa, przeleżałam ją oglądając powtórkę Xfactor,czytając trochę informacji na sprawdzian z polskiego, a wieczorem oglądając kolejny nowy program telewizyjny. Dość dużo ich teraz zrobili, jedynym minusem jest to że kilka leci w tym samym czasie. Początek tygodnia, jestem tak bardzo rozespana. Trzeci marca - dziś urodziny Szymka. No więc wszystkiego najlepszego i, ale jesteś stary!

ASK








Related Articles

6 komentarze:

  1. Pauluś wszystko jest ekstra, tylko zdjęcia dodawaj w większej formie, taka mała rada, uwierz że od razu wizualnie lepiej się przegląda! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię leniwe niedziele ;3 rozciągnięty dres, herbatka i pełen chill out ;3
    www.lovealeks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Paula, eighteen Polish blogger.
mydlarzpaula@gmail.com

Google+ Followers