poniedziałek, 6 lipca 2015


Od mojego ostatniego wpisu minął miesiąc, zazwyczaj staram się nie robić tak dużych przerw w blogowaniu ponieważ statystyki mówią same za siebie i nawet jeśli ja nie piszę to Wy tu zaglądacie. Lato zdecydowanie mnie rozleniwiło, a brak zdjęć powodował, że ciągle odsuwałam wszystko na później i później. Dopiero zaczynamy drugi tydzień a moje wakacje już zapowiadają się wyjątkowo. Mam trochę planów, ale również wiele obowiązków, nie spędzam dużo czasu przy laptopie bo zdecydowanie wolę korzystać z pięknej pogody na dworze, ale postaram się końcem tego miesiąca uzupełnić zaległości. Dlaczego dopiero końcem? Aktualnie czas spędzam z bliską mi osobą, a, że, mieszkamy od siebie dość daleko staramy się wykorzystać każdą chwilę, stąd ciężko mnie złapać. Cały weekend spędziliśmy we Wrocławiu. Miałam okazję być tam dopiero pierwszy raz, ale jestem szczęściarą bo nie ostatni i pewnie z czasem będę zaglądać tam coraz częściej. Do środy zostajemy w moim mieście. W czwartek wyjeżdżam na dwa tygodnie do Montenegro. Nie mogę się doczekać plażowania. Jak co roku moje strony będą zasypane masą zdjęć, ale tak już mam, że je uwielbiam. Zmykam robić późne śniadanie, a Wam życzę udanego pierwszego miesiąca wakacji!
















2 komentarze

  1. świetna wystawa zdjęć! Też muszę kiedyś odwiedzić Wrocław - to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Marilyn
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

L0NGLIFE. All rights reserved. © Maira Gall.